Kontorløsning

Kontorløsning i skyen

Iserv leverer en komplett kontorløsning fra vår brukerplattform Iserv Desktop til en fast pris pr. mnd.

Kontorløsningen leveres enkeltvis eller sammensatt med Iserv tilleggstjenester.

 

 

Iserv Kontorløsning:

Tjenester Produkter Pris pr. bruker pr. mnd.
Grunnpakke           – 500,-
Kontorstøtte Microsoft Office 2010/ 2013 Standard 100,-

* Drift av kundens økonomisystem / fagsystem er inkludert i prisen.

Iserv tilleggstjenester:

Tjenester Produkter Pris pr. bruker pr. mnd.
Gruppevare Hosted Microsoft Exchange 2010 / 2013 S   (100 MB) 40,-
M (300 MB) 60,-
L   (2 GB) 79,-
XL (5GB) 99,-
Dokumenthåndtering og arbeidsflyt med Microsoft Sharepoint  Standard 190,-
Kundestøtte med Microsoft CRM  Standard 190,-

Iserv Kontorløsning består av en grunnpakke, Microsoft Office 2013 og drift av kundens økonomisystem/fagsystem.

Løsningen gir tilgang til Windows 2012 serverfarm med lagringsplass av data, sikker kommunikasjon, oppetidsgaranti, enkel pålogging, backup, antivirus og SPAM. Du får tilgang til tjenestene via eksternt skrivebord eller lokalt skrivebord (remoteapp).

Sammen med grunnpakken tilbyr Iserv drift av kundens eksisterende økonomisystem (Visma, Mamut, Huldt & lillevk, etc) eller fagsystem uten ekstra driftskostnader. Kunden er selv ansvarlig for lisenskostnader og vedlikeholdskostnader mot 3-parts leverandør.

Office 2013 kan kjøres som en enkeltstående tjeneste eller integrert med flere av våre online hosted tillegstjenester som Hosted-Exchange, SharePoint eller CRM. Du kan jobbe direkte fra Outlook eller Internet Explorer. I et slikt scenario vil f.eks. all e-post lagres på Exchange, dokumenter i SharePoint med en felles dokumentstruktur og versjonshåndtering samtidig som dokumentene kan knyttes til leverandører og kunder og gjøres tilgjengelig fra Dynamics CRM.

Alle priser er eks. mva.